Na czym polegała rewolucja seksualna? To nie tylko odważne stroje, skandalizujące filmy, szalone festiwale muzyczne i podziw dla nagości, ale przede wszystkim przyznanie, że seks jest przyjemnością. Unimil® SKYN® idzie jeszcze o krok dalej, całkowicie rewolucjonizując doznania, jakie oferuje seks z prezerwatywą. A, że dobrych zmian nie warto odkładać w czasie, to świętowanie Walentynek z Unimil® SKYN® odbyło się już 13-tego lutego w Warszawie.
Walentynki, czyli najbardziej romantyczny czas roku,
to ten moment, gdy planujemy gorące randki, kolacje przy świecach i zaczynamy
zagłębiać swoją wiedzę na temat afrodyzjaków. Dla wszystkich, którzy Walentynki
obchodzą przez cały rok i nie boją się rewolucji – Unimil® SKYN® zaproponował nową datę tego wydarzenia.
Dlatego właśnie w centralnych punktach Warszawy znalazły się już 13-tego lutego
łóżka SKYN®, aby każdy chętny mógł… świętować trochę wcześniej!
Okazało się, że Warszawiacy nie są pruderyjni i bardzo pozytywnie reagują na „łóżkowe możliwości”. Mimo, że 13 luty nie należał do najcieplejszych dni tej zimy, a w stolicy gęsto padał śnieg, niecodzienny widok łóżka w samym centrum miasta wzbudzał sympatyczne reakcje przechodniów. Wiele osób zatrzymywało się, oglądało mebel i uśmiechało czytając hasło umieszczone na kotarach. Kilka par postanowiło trochę się na nim ogrzać i ukryć przed śniegiem. Na odważnych, którzy zajrzeli za kotary łóżka czekała, okazja do rozmowy z innymi osobami, które zainteresował łóżkowy happening. Może w tym dniu udało się nawiązać kilka nowych znajomości?
Akcja związana z hasłem „SKYN – to wszystko zmienia” to element rozpoczynający globalną kampanię marki Skyn®, która promuje swój flagowy produkt w najbardziej romantycznych miastach świata – m.in. Nowym Jorku, Londynie, Paryżu i Warszawie. Walentynkowa promocja zbiega się też z rosnącym na całym świecie zapotrzebowaniem na prezerwatywy w okolicy 14 lutego – np. w Wielkiej Brytanii ich sprzedaż rośnie w tym dniu o 20-30%, a w USA w Walentynki używanych jest ok. 87 prezerwatyw na sekundę.
Prezerwatywy SKYN® z sukcesem weszły na wiele rynków świata i są bardzo chętnie wybierane przez osoby, które decydują się na seks z prezerwatywą, ale zależy im na naturalnych doznaniach. Na czym polega rewolucja Unimil® SKYN® ? Prezerwatywy te pozwalają na bezpieczny seks, ale nie odbierają płynącej z niego przyjemności. Dzięki wykorzystaniu ledwie wyczuwalnego, nielateksowego materiału – poliizoprenu, prezerwatywy Unimil® SKYN® pozwalają się poczuć, tak jakby nie miało się nic na sobie.
Czy szukamy rewolucyjnego seksu z prezerwatywą? Argumentem na tak są wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown w Stanach oraz Francji, w których aż 97% respondentów zadeklarowało, że chętnie poleciłoby prezerwatywy SKYN® przyjaciołom, a 2/3 z nich określa je jako „najlepsze przeżycie jakiego kiedykolwiek doświadczyli z prezerwatywą”!
Barry McCool, globalny dyrektor marketingu
konsumenckiego w firmie Ansell, będącej właścicielem marki Unimil®, mówi:
„Wierzymy, że SKYN® stanie się wiodącą marką prezerwatyw premium na świecie. Bez
wątpienia, satysfakcja z życia seksualnego jest kluczową kwestią dla młodych
ludzi na całym świecie. Stworzyliśmy markę premium, której wyjątkowość
potwierdzają wypowiedzi jej użytkowników. Wykorzystując je w komunikacji wprowadzamy
czynnik pożądania do kategorii prezerwatyw, co z pewnością będzie zachęcać
ludzi do używania prezerwatyw”.
* Badanie Millward Brown przeprowadzone w USA i Francji w lutym 2011 na próbie 1600 osób.