Anglicy narzekają na nadmiar seksu
Setki skarg na billboardy eksponujące słowo "seks" trafiły w Wielkiej Brytanii do Advertising Standards Authority, instytucji zajmującej się przestrzeganiem standardów w reklamie.
522 skargi dotyczyły Advanced Medical Institute (AMI),
reklamującego leczenie męskich problemów seksualnych - głównie
impotencji i przedwczesnego wytrysku. W haśle "Czy chcesz dłużej
trwającego SEKSU?" słowo "seks" napisano wielkimi, czerwonymi
literami. Wiele osób skarżyło się, że sloganu nie dawało się nie
zauważać, a billboardy rozmieszczono w całym Londynie.
Prowokowały niezręczne pytania ze strony dzieci.
Przedstawiciel AMI twierdzi, że firma nie chce się nikomu
narzucać, zaś dzięki reklamom mężczyźni mogą rozwiązać problemy, o
których wstydzili się mówić lekarzowi.
PAP - Nauka w Polsce
ostatnia aktualizacja: 2010-04-30