Anglicy narzekają na nadmiar seksu

Setki skarg na billboardy eksponujące słowo "seks" trafiły w Wielkiej Brytanii do Advertising Standards Authority, instytucji zajmującej się przestrzeganiem standardów w reklamie.

522 skargi dotyczyły Advanced Medical Institute (AMI), reklamującego leczenie męskich problemów seksualnych - głównie impotencji i przedwczesnego wytrysku. W haśle "Czy chcesz dłużej trwającego SEKSU?" słowo "seks" napisano wielkimi, czerwonymi literami. Wiele osób skarżyło się, że sloganu nie dawało się nie zauważać, a billboardy rozmieszczono w całym Londynie. Prowokowały niezręczne pytania ze strony dzieci.

Przedstawiciel AMI twierdzi, że firma nie chce się nikomu narzucać, zaś dzięki reklamom mężczyźni mogą rozwiązać problemy, o których wstydzili się mówić lekarzowi.

PAP - Nauka w Polsce


ostatnia aktualizacja: 2010-04-30
Komentarze

Studencka Marka

odpowiedz na wszystkie pytania



W ciągu ostatnich 30 dni zagłosowano (przeliczam) razy w naszych ankietach
Polityka Prywatności